Preskoči na vsebino

Košarica

0 izdelkov

Trenutni znesek košarice*:

0,00 

Do brezplačne dostave manjka še 60,00 

*Končni znesek za plačilo je odvisen glede na izbiro načina dostave in morebitnimi stroški dostave.

V košarici ni izdelkov.

Na košarico
Navihanci in Pečjakovi rogljički - Fino pekovsko pecivo

Pogoji poslovanja

Splošna določba

Splošni pogoji spletne trgovine  Spletna trgovina – Pekarna Pečjak so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o elektronskih komunikacijah(ZEKom-2) ter ostalo veljavno zakonodajo.

S spletno trgovino PEKARNA PEČJAK SPLETNA TRGOVINA  (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja družba PEKARNA PEČJAK d. o. o., Dolenjska cesta 442, 1291 ŠKOFLJICA. matična št. 5879612000, davčna št. SI 58459774, ki je pod vložno številko1/26163/00 vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju : prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in spletne trgovine prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in uporabnikom (kupcem). Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih prodajalca.

Uporabnika (kupca) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred vsako uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do spletne trgovine lahko včasih ni mogoč. Prodajalec si zato pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za dalj časa, motile uporabo.

Uporabniki

Nakup v spletni trgovini lahko kupec opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.
Že registrirani uporabniki: če se uporabnik (kupec) želi registrirati ali prijaviti v svoj račun, klikne z miško na ikono »MOJ RAČUN«.

Prijavi se s svojim uporabniškim imenom/e-poštnim naslovom in geslom. Če je geslo pozabil, ga lahko vsakokrat obnovi s klikom na  “Ste pozabili geslo?” in sledi navodilom.

Neregistriran uporabnik/ Prva prijava : če je uporabnik (kupec) nov,  lahko opravi prvo registracijo kot nov uporabnik (kupec). Registrira se tako, da v obrazcu za registracijo – “E-poštni naslov” vnese svoj e-mail naslov. Na e-mail naslov dobi potrditveni e-mail z uporabniškim imenom in povezavo, kjer je mogoče nastaviti geslo za dostop  v spletno trgovino, naslov plačnika, naslov za dostavo in podatke za podjetje.
Uporabniško ime in geslo uporabnika (kupca) nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Zasebnost podatkov

V družbi PEKARNA PEČJAK d. o. o. in v naši spletni trgovini spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba so predstavljeni v Politiki zasebnosti.

Naročanje – sklepanje pogodb na daljavo

Prodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec uporabniku (kupcu) pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše Pekarna Pečjak naročilo je bilo sprejeto!).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za uporabnika (kupca). Kot uporabnik (kupec) velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o uporabniku (kupcu) ni mogoče. Prodajne pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.

Prodajna pogodba (tj. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku med seznami naročil in se hrani toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake prodajne pogodbe z uporabnikom (kupcem).
Ob naročilu uporabnik (kupec) izrecno potrdi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine prodajalca in da se z njimi strinja. Če se uporabnik (kupec) s splošnimi pogoji ne strinja, ne more oddati naročila.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku (kupcu), še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke prodajalca (ime in sedež družbe, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti prodajalca), pri tem pa si prodajalec pridržuje pravico, da artikla ne izdobavi, če ga ni na zalogi,
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter morebitni rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop z navedbo primerov, ko potrošnik v skladu z določili ZVPot-1 nima pravice do odstopa, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika (kupca) vračilo izdelka – vse na posebno oz. izrecno zahtevo uporabnika (kupca),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Prodajalec se kot ponudnik ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.

Cene

Cena je cena po kateri prodajalec trži  posamezen artikel v spletni trgovini in se lahko razlikuje od cene v  maloprodajni mreži prodajalca. Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov dostave.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Cene veljajo le v primeru plačila preko spletne trgovine in pod pogoji, ki jih določajo ti splošni pogoji.

V spletni trgovini prodajalec skuša  skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da prodajalec ne uspe istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru prodajalec kupca obvesti o spremembi ter omogoči preklic oziroma zamenjavo naročenega artikla.

Popusti, promocijske kode ipd. se lahko seštevajo.

Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga/vračilo kupnine

  • PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Uporabnik /kupec (v nadaljevanju: potrošnik) – navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti- ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: spletna@pekarna-pecjak.si. Prodajalec pa potrošniku nemudoma na njegov elektronski naslov pošlje potrdilo o prejemu.

Sporočilo o odstopu od pogodbe mora vsebovati jasno in nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe ter naslednje podatke:

    • podatke kupca (ime in priimek, naslov, elektronski naslov in št. telefona),
    • podatke naročila (številka naročila, datum naročila in datum prejema blaga),
    • podatke o artiklu (šifra artikla, naziv artikla, količina in LOT številka).

Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe v skladu z 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ne velja za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

  • VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE

Edini strošek, ki bremeni potrošnika  v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikle, za katere so na navodilih za hranjenje podane posebne temperaturne zahteve (zamrznjeni in hlajeni izdelki), vrne  potrošnik osebno po predhodnem dogovoru v eno od naslednjih prodajaln prodajalca:

  • Trgovina Škofljica, Dolenjska cesta 442, 1291 Škofljica
  • Trgovina Trzin, Blatnica 1, 1236 Trzin
  • Trgovina Koseze, Vodnikova cesta 187, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Medvode, Gorenjska cesta 13, 1215 Medvode
  • Trgovina Rudnik, Premrlova ulica 1, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Tržaška, Tržaška cesta 202, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Logatec, Tržaška cesta 80a, 1370 Logatec
  • Trgovina Litija, Zasavska cesta 5, 1270 Litija
  • Trgovina Šenčur, OPC Šenčur A12, 4208 Šenčur
  • Trgovina Maribor, Žitna ulica 10, 2000 Maribor

Druge artikle  lahko pošlje po pošti na naslov prodajalca: Pekarna Pečjak d.o.o., Dolenjska cesta 442, 1291 Škofljica ali vrne v eno izmed zgoraj navedenih prodajaln prodajalca. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.

Vrnjeni artikli morajo biti v stanju, kot jih je potrošnik prejel. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik mora artikle, za katere so na navodilih za hranjenje podane posebne temperaturne zahteve, od dobave do vračila hraniti skladno temperaturnim zahtevam. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti artiklov, če je to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave in lastnosti artikla ali zaradi neustreznega hranjenja. V primeru, ko je vrnjen artikel poškodovan, rabljen, v zmanjšani količini ali ni v originalni embalaži, bo prodajalec uveljavljal znižanje vrednosti blaga.
Vračilu artikla mora biti priložena kopija računa.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila artikla. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih artiklov ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je artikle poslal nazaj.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.
Možnost odstopa od pogodbe skladno s 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ne velja:

  • za artikle, ki so hitro pokvarljivi ali jim hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene artikle, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Natančneje pravico do odstopa od pogodbe ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Odgovornost prodajalca za stvarne napake

Napaka je stvarna, če:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla za normalno rabo se preverja z drugim brezhibnim artiklom enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli izjav prodajalca oz. proizvajalca zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem artiklu.

Uporabnik (kupec)  mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in prodajalcu hkrati omogočiti pregled artikla.
Uporabnik (kupec), ki je prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • odpravo napake na artiklu, če je to možno ali pa izročitev drugega artikla brez napake (izpolnitev pogodbe),
  • znižanje kupnine,
  • odstop od pogodbe.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja Obligacijski zakonik.

Odgovornost ponudnika za neskladne artikle

Artikel je po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) skladen kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi,
  • je primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • je dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • je posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ustreza namenom, za katere se običajno uporablja artikel iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • je dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za artikel iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik v obvestilu o neskladnost opiše neskladnost in mora prodajalcu omogočiti, da artikel, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladen, pregleda.
V primeru neskladnosti artikla je potrošnik, ki je o neskladnosti obvestil prodajalca, upravičen, da pod pogoji in vrstnem redu, kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) zahteva:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti artikla,
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Pravice iz te točke pripadajo le uporabnikom (kupcem), ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) štejejo za potrošnike.

Reklamacija

Reklamacijo artiklov prodajalec zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Uporabnik (kupec) lahko blago reklamira, če:

  • artikel nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,
  • je prodajalec dostavil napačen artikel, v napačni količini ali artikel kako drugače odstopa od naročila.

Uporabnik (kupec) lahko prijavi reklamacijo:

  • izpolni Obrazec za reklamacijo, ki se nahaja na prevzemnih mestih,
  • izpolni Obrazec za reklamacijo, ki se nahaja tukaj.

Izpolnjen Obrazec za reklamacijo skupaj s slikami kupec pošlje na e-naslov prodajalca: spletna@pekarna-pecjak.si.

Če prodajalec ugotovi, da je bila reklamacija upravičena ima uporabnik (kupec), glede na razlog reklamacije, pravico od prodajalca zahtevati:

  • zamenjavo artikla,
  • vračilo plačanega zneska,
  • dostavo manjkajoče količine naročenih artiklov najkasneje v roku 7 dni od ugotovitve upravičene reklamacije.

Načini plačila naročenih artiklov

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju:
    • gotovinsko plačilo ob dostavi,
    • s plačilno ali kreditno kartico ob dostavi
  • s kreditno kartico (Maestro/MasterCard/ Visa)*
  • osebni prevzem na željeni lokaciji prodajalca: z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro/MasterCard/ Visa) ob prevzemu na tej lokacij.

*Po prejemu plačila po ponudbi gre naročilo naprej v proces obdelave.

Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni uporabnik (kupec) ob naročilu, ne velja kot račun. Ne glede na vrsto nakupa ali načina plačila, bo račun poslan na e-mail naslov po dostavi oziroma prevzemu artiklov.

Prodajalec v svoji bazi hrani kopijo računa toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Dostava

Strošek dostave za načina dostave: »Dostava na dom« ali dostava »Potujoča trgovina« znaša:

  • Dostava naročil do 60,00€: 6,00€
  • Dostava naročil nad 60,00€: Brezplačno

Lokacije osebnega prevzema (»Prevzem na prevzemnem mestu«): Brezplačno

Na dan dostave dobi uporabnik (kupec) e-mail s posodobljenim seznamom artiklov, ki jih bo prodajalec dostavil. Prodajalec si pridržuje pravico, da uporabniku (kupcu) ne bo dostavil vseh naročenih artiklov, če artikli niso na zalogi.

Načina dostave in prevzem:

  • »Dostava na dom«: Uporabnik (kupec) določi dan in uro dostave.
  • »Potujoča trgovina«: Šofer potujoče trgovine najkasneje v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila pokliče uporabnika (kupca) za dan in uro dostave.
  • Osebni prevzem: Uporabnik (kupec) je dolžan prevzeti artikle ob določeni uri in dnevu na določeni lokaciji ter plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila.

Prevzem blaga je možen v trgovinah

  • Trgovina Škofljica, Dolenjska cesta 442, 1291 Škofljica
  • Trgovina Trzin, Blatnica 1, 1236 Trzin
  • Trgovina Koseze, Vodnikova cesta 187, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Medvode, Gorenjska cesta 13, 1215 Medvode
  • Trgovina Rudnik, Premrlova ulica 1, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Tržaška, Tržaška cesta 202, 1000 Ljubljana
  • Trgovina Logatec, Tržaška cesta 80a, 1370 Logatec
  • Trgovina Litija, Zasavska cesta 5, 1270 Litija
  • Trgovina Šenčur, OPC Šenčur A12, 4208 Šenčur
  • Trgovina Maribor, Žitna ulica 10, 2000 Maribor

Artikli se na prevzemnem mestu hranijo do 48 ur po dostavi.

Ob prevzemu artiklov uporabnik (kupec) s podpisom potrdi količino in pravilnost naročenih artiklov.

Pravica do zavrnitve dobave

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve dobave artiklov uporabniku (kupcu) zlasti v naslednjih primerih:

  • če ima uporabnik (kupec) neporavnane obveznosti do prodajalca,
  • če uporabnik (kupec) zlorablja pravico do vračila artiklov skladno s 140. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1),
  • če se je uporabnik (kupec) pri katerem od preteklih naročil neprimerno vedel do dostavljavca,
  • če uporabnik (kupec) na kakršenkoli način prodajalcu povzroča škodo.

Postopek naročanja

Izbrane artikle iz spletne trgovine mora uporabnik (kupec) najprej dodati v košarico in nato nadaljevati pot do blagajne. Artikle lahko išče po kategorijah, ki so navedene, za lažje razvrščanje pa lahko uporabi filtriranje in sortiranje artiklov.
Ko uporabnik (kupec) najde artikel, ki ustreza njegovim potrebam, izbere količino in klikne na ikono »košarica«. Artikel se avtomatsko doda v košarico.

Ob dodajanju prvega artikla v košarico se pojavi pojavno okno, kjer uporabnik (kupec) vnese naslov za dostavo. V naslednjem koraku se uporabniku (kupcu) izpišejo možni načini dostave za vnesen naslov.  V košarico lahko doda več artiklov in jih brez težav tudi odstrani iz nje.

1. Korak: Urejanje košarice

V tem koraku lahko uporabnik (kupec) iz košarice odstrani artikle, ki jih ne želi naročiti, tako da klikne na ikono »koš«. Artikel se avtomatsko odstrani iz košarice. Uporabnik (kupec) lahko spremeni tudi količino željenih artiklov s klikom na »+« in »-» ali vnese željeno količino v polje.

Ko je nakupovalna košarica urejena, lahko nadaljuje z oddajo naročila, tako da klikne na gumb “Na blagajno”, ki se nahaja na desnem spodnjem delu zaslona.

2. Korak: Vnos podatkov za dostavo

Gost (neregistriran uporabnik):
Če uporabnik (kupec), ki spletno trgovino uporablja kot gost, izpolni obrazec za dostavo: vnese »Podatki plačnika« in podatke za podjetje »Želim račun na podjetje«. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika, uporabnik (kupec) izpolni »Dostavi na drug naslov«.

Registriran uporabnik:
Če se uporabnik (kupec) želi registrirati ali prijaviti, klikne z miško na ikono »MOJ RAČUN« .

Če je že registriran kot uporabnik (kupec), se le prijavi s svojim uporabniškim imenom/e-poštnim naslovom in geslom. Če je geslo pozabil, ga lahko vsakokrat obnovi s klikom na  “Ste pozabili geslo?” in sledi navodilom.

Nov uporabnik (kupec), se lahko registrira kot nov uporabnik (kupec).

Registrira se tako, da v obrazcu za registracijo – “E-poštni naslov” vnese e-mail naslov. Na e-mail naslov dobi potrditveni e-mail z uporabniškim imenom in povezavo, kjer je mogoče nastaviti geslo za dostop  v spletno trgovino, naslov plačnika, naslov za dostavo in podatke za podjetje.
Ko se uporabnik (kupec) uspešno vpiše, izpolni obrazec za dostavo in sicer vnese »Podatki plačnika« in podatke za podjetje »Želim račun na podjetje«. Ko enkrat izpolni zgornje podatke, se ob naslednjem nakupu ti podatki izpolnijo samodejno.

Ko vse izbere/izpolni, klikne na gumb v spodnjem desnem delu zaslona “Naprej”. Pred tem priporočamo, da enkrat uporabnik (kupec) še enkrat preveri izbrane/izpolnjene podatke in naročene artikle.

3. Korak: Plačilo in dostava

Uporabnik (kupec) izbere način plačila in način dostave med možnimi načini dostave.

Ob izbiri plačila s kreditno kartico se pred zaključkom naročila prikaže možnost plačila. Za uspešno oddano naročila mora biti plačilo uspešno izvedeno.

Če ob nakupu za način plačila uporabnik (kupec) izbere gotovinsko plačilo ob dostavi, prosimo, da prejemnik poskrbi, da bo imel ob prejemu pošiljke pri sebi dovolj gotovine.

Možni načini dostave so povezani z vnesenim naslovom za dostavo v prejšnjem koraku.

V tem koraku se prištejejo stroški dostave, glede na izbiro načina dostave in vrednosti nakupa.

  • Če uporabnik (kupec) izbere način dostave »Potujoča trgovina«, se postopek naročanja nadaljuje brez 4. koraka in se mora zato uporabnik (kupec) že v tem 3.koraku strinjati s splošnimi pogoji : »Potrjujem, da sem seznanjen in soglašam s  splošnimi pogojiposlovanja«.  koraku nato sledi  5.korak.
  • Za datum in uro dostave bo uporabnika šofer potujoče trgovine poklical najkasneje  v 3 delovnih dneh od uspešne oddaje naročila.
  • V primeru, da uporabnik (kupec) izbere način dostave »Osebni prevzem« ali »Dostava na dom« mora v naslednjem koraku izbrati čas in datum dostave oz. lokacijo, datum in uro prevzema.

4. Korak: Izbira datuma in uro dostave ali lokacijo, datuma in uro prevzema

Ta korak se izvede le ob izbiri načina dostave: »Dostava na dom« ali »Osebni prevzem«.

Za način dostave: »Dostava na dom« uporabnik (kupec) izbere datum in uro dostave.

Za način dostave: »Osebni prevzem« uporabnik (kupec) izbere lokacijo, datum in uro prevzema.

V obeh primerih se mora uporabnik (kupec) strinjati s splošnimi pogoji »Potrjujem, da sem seznanjen in soglašam s splošnimi pogoji poslovanja.«

5. Korak: Zaključek naročila

Uporabnik (kupec) s klikom na »Kupite sedaj« uspešno odda naročilo in ob tem se izpiše sporočilo: “Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«
Uporabnik (kupec) na e-mail prejme potrditev naročila s povzetkom naročila in o statusu naročila (z naslovom: »Vaše Pekarna Pečjak naročilo je bilo sprejeto!«).

6. Korak: Dan dostave oz. prevzema

Na dan dostave oz. prevzema uporabnik (kupec) na e-mail prejme posodobljeno stanje naročila s seznamom artiklov, ki jih bo prejel (z naslovom: »Vaše Pekarna Pečjak naročilo je bilo obdelano!«)

7. Korak: Pošiljanje računa

Po uspešno prevzemu artiklov, uporabnik (kupec) prejme na e-mail račun (z naslovom: »Račun za naročilo #št. naročila«)

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe lahko uporabniki (kupci) pošljejo po elektronski pošti: spletna@pekarna-pecjak.si ali po klasični pošti na naslov:

Pekarna Pečjak d. o. o., Dolenjska cesta 442,1291 ŠKOFLJICA

Prodajalec mora v petih dneh potrditi kupcu, da je prejel pritožbo, ter ga obvestiti o predvidenem roku rešitve reklamacije.

Prodajalec si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi PEKARNA PEČJAK d. o. o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

PEKARNA PEČJAK d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom (kupcem) tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PEKARNA PEČJAK d. o. o., Škofljica, 24.03.2025