Pogoji uporabe
Splošna določba
Splošni pogoji spletne trgovine PEKARNA PEČJAK SPLETNA TRGOVINA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Obligacijskim zakonikom (OZ),Zakonom o elektronskih komunikacijah(ZEKom-2) ter ostalo veljavno zakonodajo.
S spletno trgovino PEKARNA PEČJAK SPLETNA TRGOVINA (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja družba PEKARNA PEČJAK d. o. o., Dolenjska cesta 442, 1291 ŠKOFLJICA. matična št. 5879612000, davčna št. SI158459774, ki je pod vložno številko1/26163/00 vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju : prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine , pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in spletne trgovine prodajalca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in uporabnikom (kupcem). Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih prodajalca
Uporabnika (kupca) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred vsako uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do spletne trgovine lahko včasih ni mogoč. Prodajalec si zato pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za nedelovanje spletne trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za dalj časa, motile uporabo.
Uporabniki
Nakup v spletni trgovini lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik.
Če se želite registrirati ali prijaviti, kliknite z miško na polje »MOJ RAČUN« (v kolikor ste že registrirani kot uporabnik (kupec) s svojim Uporabniškim imenom/E-poštnim naslovom in geslom - če ste ga pozabili, pa kliknete na "Ali ste pozabili geslo?".), če pa ste nov uporabnik (kupec), se lahko registrirate kot nov uporabnik (kupec). Registrirate se tako, da v obrazcu za registracijo – "E-poštni naslov" vnesete vaš e-mail naslov. Na e-mail naslov dobite potrditveni e-mail z uporabniškim imenom in povezavo, kjer je mogoče nastaviti geslo za dostop v spletno trgovino, naslov plačnika in naslov za dostavo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika (kupca) nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Zasebnost podatkov
V družbi PEKARNA PEČJAK d. o. o. in v naši spletni trgovini spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke. Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje in uporaba so predstavljeni v Izjavi zasebnosti.
Naročanje - sklepanje pogodb na daljavo
Prodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec uporabniku (kupcu) pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše Pekarna Pečjak naročilo je bilo sprejeto!).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za uporabnika (kupca). Kot uporabnik (kupec) velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o uporabniku (kupcu) ni mogoče. Prodajne pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.
Prodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku med seznami naročil in se hrani toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.
Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake prodajne pogodbe z uporabnikom (kupcem).
Ob naročilu uporabnik (kupec) izrecno potrdi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine prodajalca in da se z njimi strinja. Če se uporabnik (kupec) s splošnimi pogoji ne strinja, ne more oddati naročila.
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku (kupcu) še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke prodajalca (ime in sedež družbe, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti prodajalca), pri tem pa si prodajalec pridržuje pravico, da artikla ne izdobavi, če ga ni na zalogi,
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter morebitni rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop z navedbo primerov, ko potrošnik v skladu z določili ZVPot-1 nima pravice do odstopa, ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika (kupca) vračilo izdelka – vse na posebno oz. izrecno zahtevo uporabnika (kupca)
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Prodajalec se kot ponudnik ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega materiala. Fotografije in dejanski izgledi izdelka se namreč lahko razlikujejo.
Cene
Cena, je cena po kateri prodajamo posamezen artikel v spletni trgovini in se lahko razlikuje od cene v naši maloprodajni mreži. Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov dostave.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Cene veljajo le v primeru plačila na načini plačila in pod pogoji, ki jih določajo ti splošni pogoji.
V spletni trgovini skušamo čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene nenehno spreminjajo, tako da obstaja možnost, da ne uspemo istočasno s spremembo le-teh popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo preklic oziroma zamenjavo naročenega artikla.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga/vračilo kupnine
- PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Uporabnik (kupec) ( v nadaljevanju: potrošnik ) (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: spletna@pekarna-pecjak.si. Prodajalec pa potrošniku nemudoma na njegov elektronski naslov pošlje potrdilo o prejemu.Sporočilo o odstopu od pogodbe mora vsebovati jasno in nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe ter naslednje podatke:
- podatke kupca (ime in priimek, naslov, elektronski naslov in št. telefona),
- podatke naročila (številka naročila, datum naročila in datum prejema blaga),
- podatke o artiklu (šifra artikla, naziv artikla, količina in LOT številka).
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe v skladu z 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ne velja:
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
-
VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikle za katere so na navodilih za hranjenje podane posebne temperaturne zahteve (zamrznjeni in hlajeni izdelki) vrne potrošnik osebno po predhodnem dogovoru v eno od naslednjih prodajaln prodajalca :- Škofljica,
- Trzin,
- Koseze,
- Medvode,
- Rudnik,
- Tržaška,
- Logatec,
- Litija,
- Šenčur,
- Maribor.
Drugi artikli se lahko pošljejo po pošti na naslov prodajalca Pekarna Pečjak d.o.o., Dolenjska cesta 442, 1291 Škofljica ali vrne v eno izmed zgoraj navedenih prodajalen prodajalca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjeni artikli morajo biti v stanju kot jih je potrošnik prejel. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik mora artikle, za katere so na navodilih za hranjenje podane posebne temperaturne zahteve, od dobave do vračila hraniti skladno temperaturnim zahtevam. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti artiklov, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave in lastnosti artikla ali zaradi neustreznega hranjenja. V primeru, ko je vrnjen artikel poškodovan, rabljen, v zmanjšani količini ali ni v originalni embalaži, bo prodajalec uveljavljal znižanje vrednosti blaga.
Vračilu artikla mora biti priložena kopija računa.
Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od vračila artikla. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih artiklov ali dokler potrošnik ne predloži dokazila , da je artikle poslal nazaj.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.
Možnost odstopa od pogodbe skladno s 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ne velja:
- za artikle, ki so hitro pokvarljivi ali jim hitro poteče rok trajanja,
- za zapečatene artikle, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Natančneje pravico do odstopa od pogodbe ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Odgovornost prodajalca za stvarne napake
Napaka je stvarna, če:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla za normalno rabo se preverja z drugim brezhibnim artiklom enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli izjav prodajalca oz. proizvajalca zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem artiklu.
Uporabnik (kupec) nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Uporabnik (kupec), ki je prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
- odpravo napake na artiklu, če je to možno ali pa izročitev drugega artikla brez napake (izpolnitev pogodbe),
- znižanje kupnine,
- odstop od pogodbe.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja Obligacijski zakonik.
Odgovornost ponudnika za neskladne artikle
Artikel je po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) skladen kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
- je posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi,
- ustreza namenom, za katere se običajno uporablja artikel iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- je dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za artikel iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik v obvestilu o neskladnost opiše neskladnost in mora prodajalcu omogočiti, da artikel, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladen, pregleda.
V primeru neskladnosti artikla je potrošnik, ki je o neskladnosti obvestil prodajalca, upravičen, da pod pogoji in vrstnem redu, kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) zahteva:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti artikla,
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Pravice iz te točke pripadajo le uporabnikom (kupcem), ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) štejejo za potrošnike.
Reklamacija
Reklamacijo artiklov prodajalec zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Uporabnik (kupec) lahko blago reklamira, če:
- artikel nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,
- je prodajalec dostavil napačen artikel, v napačni količini ali artikel kako drugače odstopa od naročila.
Uporabnik (kupec) lahko prijavi reklamacijo:
- izpolni Obrazec za reklamacijo, ki se nahaja na prevzemnih mestih,
- izpolni Obrazec za reklamacijo, ki se nahaja tukaj.
Izpolnjen Obrazec za reklamacijo skupaj s slikami kupec pošlje na e-naslov prodajalca: spletna@pekarna-pecjak.si.
Če prodajalec ugotovi, da je bila reklamacija upravičena ima uporabnik (kupec), glede na razlog reklamacije, pravico od prodajalca zahtevati:
- zamenjavo artikla,
- vračilo plačanega zneska,
- dostavo manjkajoče količine naročenih artiklov najkasneje v roku 7 dni od ugotovitve upravičene reklamacije.
Načini plačila naročenih artiklov
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju:
- gotovinsko plačilo ob dostavi se opravi ob dostavi
- s plačilno ali kreditno kartico ob dostavi
- s kreditno kartico (Maestro, MasterCard® in Visa)*
- osebni prevzem na željeni lokaciji prodajalca : z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, BA Maestro, Karanta) ob prevzemu na tej lokacij.
*Po prejemu plačila po ponudbi gre naročilo naprej v proces obdelave.
*Prevzem blaga v trgovinah: Škofljica, Trzin, Medvode, Rudnik, Tržaška, Logatec, Litija, Šenčur, Maribor
Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni uporabnik (kupec) ob naročilu, ne velja kot račun. Ne glede na vrsto nakupa ali načina plačila, bo račun poslan na e-mail naslov po dostavi oziroma prevzemu artiklov.
Prodajalec v svoji bazi hrani kopijo računa toliko časa, kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.
Dostava
Strošek dostave (»Dostava na dom«):
- Dostava naročil do 60,00€: 6,00€
- Dostava naročil nad 60,00€: Brezplačno
Lokacije osebnega prevzema (»Prevzem na prevzemnem mestu«): Brezplačno
Na dan dostave dobi kupec e-mail s posodobljenim seznamom artiklov, ki jih bo prodajalec dostavil. Prodajalec si pridržuje pravico, da kupcu ne bo dostavil vseh naročenih artiklov, če artikli niso na zalogi. Artikli se dostavljajo na dan in uro, ki jo uporabnik (kupec) določili ob oddaji naročila. Uporabnik (kupec) je dolžan prevzeti artikle ob določeni uri in dnevu na določeni lokaciji ter ga plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in pravilnost naročenih artiklov. Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo za naslednje občine znotraj Republike Slovenije: Ljubljana, Trzin, Domžale, Škofljica, Grosuplje, Komenda, Mengeš, Kamnik, Ig, Brezovica, Vrhnika, Medvode, Vodice
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.
Artikli se na prevzemnem mestu hranijo do 48 ur po dostavi.
Pravica do zavrnitve dobave
Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve dobave artiklov uporabniku (kupcu) zlasti v naslednjih primerih:
- če ima uporabnik (kupec) neporavnane obveznosti do prodajalca,
- če uporabnik (kupec) zlorablja pravico do vračila artiklov skladno s 140. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1),
- če se je uporabnik (kupec) pri katerem od preteklih naročil neprimerno vedel do dostavljalca,
- če uporabnik (kupec) na kakršenkoli način prodajalcu povzroča škodo.
Postopek naročanja
Izbrane artikle iz naše spletne trgovine morate najprej dati v košarico in nato nadaljevati pot do blagajne. Artikle lahko iščete po kategorijah, ki so navedene, za lažje razvrščanje pa lahko uporabite omogočene filtre.
Ko najdete artikel, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "Dodaj v košarico". V košarico lahko dodate več artiklov in jih brez težav tudi odstranite iz nje.
1. Korak: Urejanje košarice
V tem koraku lahko iz košarice ostranite artikle, ki jih ne želite naročiti, tako da kliknete na gumb "X". Spremenite lahko tudi količino željenih artiklov v stolpcu "KOLIČINA -/+".
Ko je nakupovalna košarica urejena, lahko nadaljujete z oddajo naročila tako, da kliknete na gumb "NADALUJ NA BLAGAJNO", ki se nahaja na desnem spodnjem delu zaslona.
2. Korak: Vnos podatkov za dostavo in izbira plačila
Če ste uporabnik (kupec), ki spletno trgovino uporablja kot gost, izpolnite obrazec za izvedbo nakupa - izberite »Informacije o dostavi«, vnesite »Podatke plačnika«, vnesite »Način plačila« in potrdite pogoje uporabe spletne trgovine. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika kupec izpolni »Naslov za dostavo se razlikuje od naslova plačnika«.
Če se želite registrirati ali prijaviti, kliknite z miško na polje »MOJ RAČUN« (v kolikor ste že registrirani kot uporabnik (kupec) s svojim Uporabniškim imenom/E-poštnim naslovom in geslom - če ste ga pozabili, pa kliknete na "Ali ste pozabili geslo?".), če pa ste nov uporabnik (kupec), se lahko registrirate kot nov uporabnik (kupec). Registrirate se tako, da v obrazcu za registracijo – "E-poštni naslov" vnesete vaš e-mail naslov. Na e-mail naslov dobite potrditveni e-mail z uporabniškim imenom in povezavo, kjer je mogoče nastaviti geslo za dostop v spletno trgovino, naslov plačnika in naslov za dostavo.
Ko se vpišete, izberite »Informacije o dostavi«, vnesite »Podatke plačnika«, vnesite »Način plačila« in potrdite pogoje uporabe spletne trgovine. Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika kupec izpolni »Naslov za dostavo se razlikuje od naslova plačnika«.
Ko vse izberete/izpolnite, kliknete na gumb v spodnjem desnem delu zaslona "KUPITE SEDAJ". Pred tem priporočamo, da še enkrat preverite izbrane/izpolnjene podatke in naročene artikle.
3. Korak: plačila
Izvedete plačilo glede na izbiro načina plačila. Ob izbiri plačila s kreditno kartico se v naslednjem koraku prikaže možnost plačila. Za uspešno oddano naročila mora biti plačilo uspešno izvedeno.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.
4. Korak: Zaključek naročila
Uspešno ste oddali naročilo. Spletna stran vam sporoči: "Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.«
Na e-mail boste prejeli potrditev naročila s povzetkom naročila in o statusu naročila (z naslovom: Vaše Pekarna Pečjak naročilo je bilo sprejeto!).
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe lahko uporabniki (kupci) pošljejo po elektronski pošti: spletna@pekarna-pecjak.si ali po klasični pošti na naslov:
Pekarna Pečjak d. o. o., Dolenjska cesta 442,1291 ŠKOFLICA
Prodajalec mora v petih dneh potrditi kupcu, da je prejel pritožbo, ter ga obvestiti o predvidenem roku rešitve reklamacije.
Prodajalec si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi PEKARNA PEČJAK d. o. o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
PEKARNA PEČJAK d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom (kupcem) tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PEKARNA PEČJAK d. o. o., Škofljica, 29.9.2023