Po vstopu Slovenije v EU se je začelo podjetje odpirati proti tujim trgom, sprva preko distributerjev, kasneje pa še z odprtjem hčerinskih podjetij v nekaterih državah. Od leta 2014 dalje, ko je bilo ustanovljeno hčerinsko podjetje v Zagrebu, je prodaja na hrvaškem trgu postajala vse pomembnejša. Z vzpostavitvijo lastne distribucijske mreže (s centralnimi točkami Zagreb, Rijeka, Split) in dnevno dostavo izdelkov iz Slovenije, je podjetje zadovoljilo potrebam hrvaških kupcev. Danes je v največji meri prisotno v hotelskih sistemih in izbranih trgovskih mrežah.
Najpomembnejši izvozni trgi Pekarne Pečjak so Hrvaška, Nemčija, Avstrija, Italija, Švica, Slovaška, Bolgarija in Madžarska. Prihodki na izvoznih trgih predstavljajo nekaj več kot 15% celotnih prihodkov podjetja.
V koraku s sodobnimi trendi
Podjetje je ves čas stopalo v korak s spremembami na trgu. Odgovor na spreminjajoče se trende v prehranskih navadah kupcev je bila proizvodnja veganskih izdelkov leta 2018 in pridobitev certifikat Vegan V-label. Upoštevajoč prilagojene načine prehranjevanja, specialne diete in druge omejitve bodisi zdravstvene ali le preference kupcev, podjetje razvija specialne linije izdelkov. To so: ekološki (bio) izdelki, veganski izdelki, izdelki brez mleka ali jajc, izdelki s funkcionalnimi lastnostmi.
Visoka kakovost vhodnih surovin in izdelkov, naravne sestavine pred nadomestki, slovensko poreklo in ohranjanje tradicije z upoštevanjem sodobnih tehnoloških postopkov priprave hrane, so še vedno vrednote Pekarne Pečjak.
Stanislav Pečjak je glede uporabe dodatkov v izdelkih, ki se jim je vedno izogibal, večkrat poudaril:» Naš konzervans je mraz. »
Z mislijo, da bi sodobnemu kupcu olajšali vsakodnevno pripravo obroka, so izdelki zasnovani tako, da omogočajo hitro in enostavno pripravo jedi.
Prepoznana kakovost
Kakovost izdelkov potrjujejo zlata odličja Gospodarske Zbornice Slovenija, ki jih vsako leto prejemajo prijavljeni izdelki Pekarne Pečjak in pomenijo najvišje priznanje na slovenskem trgu.
Zaupanje v blagovno znamko pa potrjujejo potrošniki, ki so v okviru raziskave za izbor Trusted Brand v letu 2020 in 2021 Pekarno Pečjak izbrali za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko za kruh in pekovsko pecivo.